متخصص پوست ، مو و لیزر

ساکشن غبغب با دست بدون بیهوشی و جراحی

داشتن غبغب یکی از مشکلات چهره است که تاثیر منفی بر زیبایی فرد دارد.در کسانی که غبغب دارند ، صورت افتاده تر به نظر می رسد و زوایای استخوان فک واضح نیستند.

روشهای مختلفی برای کاهش غبغب وجود دارد مانند مزوتراپی،کربوکسی تراپی،لیزرهای اندولیفت و هایفو تراپی .در بسیاری از موارد ترکیبی از این روشها برای حصول نتیجه بهتر به کار می رود.این روشها نیاز به جلسات مکرر برای تاثیر گزاری دارند.

یکی از روش هایی که در افراد دارای غبغب با سن کمتر از ۴۵ سال با افتادگی خفیف پوست در ناحیه زیر چانه به کار می رود،کشیدن چربی غبغب می باشد که هم می تواند با دستگاه (لیپوساکشن،لیپوماتیک، لیزر لیپولیز و …) و هم می تواند با دست انجام شود (مثل کشیدن چربی با دست برای تزریق چربی )

کشیدن چربی غبغب با دست یک راه بسیار موثر برای از بین بردن غبغب است که نیاز به بیهوشی ، اتاق عمل و استفاده از هیچ دستگاهی ندارد .

در این روش در ابتدا مقداری مایع بی حس کننده (تامسینت)در ناجیه غبغب تزریق می شود و سپس کانولای ظریف مخصوص کشیدن چربی در حالیکه به پیستون سرنگ متصل است،داخل غبغب وارد می شود و با ایجاد فشار منفی و جرکات رفت و برگشتی چربی به داخل سرنگ کشیده شده و از ناحیه غبغب حارج می شود.

پس از پایان کار پانسمان فشاری گذاشته شده و گن محصوص به بیمار داده می شود.در ۴۸ ساعت اول ممکن است نیاز به تعویض پانسمان توسط بیمار باشد. همچنین فرد می تواند از کمپرس بخ استفاده کند.استفاده از گن تا سه هفته ضروری است که در هفته اول به صورت دایم و در هفته دوم و سوم به صورت متناوب استفاده می شود.