متخصص پوست ، مو و لیزر

لیفت غیر جراحی صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی

در دنیای امروزاعجاز هایفو تراپی، خواست متقاضیان لیفتینگ صورت و گردن را که تمایلی به عمل جراحی و دوران نقاهت بعد از آن و همچنین اسکار به جا مانده از آن را ندارند، ،محقق ساخته است.
تکنولوژی هایفو روش نوینی  جهت جوان سازی و رفع افتادگی صورت و گردن، لیفت ابرو ها، کاهش  خطوط خنده و خطوط گوشه دهان، جمع کردن منافذ باز صورت، جمع کردن غبغب، رفع افتادگی پلک ومشخص تر کردن  زاویه فک می باشد.

امواج التراسوند مورد استفاده در این دستگاه که بی ضرر بودن این امواج بر همگان آشکار است، بعد از ورود به لایه های زیرین پوست با همگرایی کانونی در موضع مورد نظر عمل لیفتینگ و تحریک کلاژن سازی را انجام می دهد. ارزش و اهمیت هایفو تراپی در این است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده و سالم باقی می ماند که علت این پدیده کم انرژی بودن امواج رسیده به سطح پوست و در ادامه تمرکز و همگرایی این امواج در عمق مورد نظر برای عملکرد می باشد.

کامل شدن اثر هایفو تراپی تا ٣ ماه صورت می گیرد. ویژگی منحصر به فرد این روش تک جلسه ای بودن درمان و ماندگاری ۱ الی ۲ ساله ی آن بسته به شرایط سنی فرد می باشد. هم چنین قابلیت استفاده بر روی تمام تیپ های پوستی از روشن تا تیره را دارد (برخلاف سایر روش ها) و مزیت مهم دیگر آن نداشتن هیچ گونه دوران نقاهت یا مراقبتی می باشد.

بهترین سن برای انجام هایفو ٣۵ تا ۵۵ سالگی می باشد.

 

مزایای هایفو تراپی:

  • بدون جراحی می باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد
  • فقط در یک جلسه انجام می شود
  • نتایج ماندگار دارد
  • چون درد غیر قابل تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی حسی موضعی هم ندارد
  • نیاز به بستری ندارد و بصورت سرپایی انجام می شود

image4

نتایج هایفو تراپی:

لیفت و جمع شدن زاویه فک و گونه

لیفت ابرو ها

کم شدن عمق خطوط خنده  و خطوط گوشه دهان

کاهش  افتادگی های زیر چانه (افتادگی پایین صورت)

کاهش غبغب

قوام سازی و سفت شدن پوست

 

مکانیزم درمانی هایفو تراپی:

اصولا ارزش و اهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصربه فرد است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند. علت این پدیده اینست که انرژی این امواج آنچنان بالانیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث تغببرات  شوند، اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نموده وکانونی شوند می توانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند و کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق ۱٫۵ تا ۴٫۵ میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت ۶۵ تا ٧٠ درجه سانتیگراد می گردد و این حرارت باعث تخریب و نوسازی الیاف کلاژن در ناحیه درم  و جمع شدن لایه smas (لایه سطحی عضله) می شود و در نتیجه منجر به لیفت پوست و عضله می شود

فقط یک جلسه برای افرادی که شلی و افتادگی خفیف تا متوسط دارند کافیست. ولی اگر فردی تمایل دارد که بدلیل شلی بیشتر هایفوتراپی را تکرار کند می تواند بعد از ۶  تا ۹ ماه یک جلسه دیگر هایفوتراپی انجام دهد.

image5   image3   edit1